Never Say Never - Kapitel 18

Han tog tag i mina händer & sa:
-Sandra, vill du bli min Shawty..?

-Aww! Såklart jag vill! JAA, sa jag och kastade mig i hans famn!
-Då är du min shawty!

-Sandra! du kanske kan sova hos mig idag? Mamma är hemma och för henne får du det.
-Det låter super!

Jag åkte hem och hämtade mina grejer och sedan åkte vi hem till Justin.
Nathalie sover hos Ryan igen.

När vi kom hem till Justin så hälsade jag på Pattie och sedan gick vi upp till Justin's rum, hans rum var GIGANTISKT! och då menar jag GIGANTISKT!

Vi käkade middag och sedan gick vi och la oss.
Jag satte på mig en stor T-shirt och korta pyamas-shorts

Jag bestämde mig för att sova på soffan och Justin sov i sin säng. Vi låg en stund och snackade och sedan gick vi och la oss.

Jag vaknade och tittade på klockan, 1 var den, på natten. Jag kände hur jag så gärna ville lägga mig brevid Justin. Så jag smög upp och la mig brevid honom. Han visste att jag var där för att han vände sig plötsligt om och la armen runt mig. Det var jättemysigt!

-Sandra! Sandra! Vakna!
-Va? Just det skolan!!
-Du började för 20 minuter sen! Skynda dig!
-Va? oj!


Jag sprang fort upp och Justin gjorde frukost åt mig medans jag klädde på mig. Schysst!
Jag slängde på mig lite mascara och sedan sprang vi ut till bilen!

Justin skjutsade mig till skolan! Jag gav honom en hejdå-puss och han sa att han hämtade mig efter skolan.
Sen sprang jag fort till skåpet och hämtade mina grejer och sprang till lektionen.

Jag öppnade dörren och Nathalie tittade på mig med en "var har du varit-blick". Och jag bara satte mig på bänken.

När leketionen var slut så skulle jag precis gå ut genom dörren när min lärare sa att jag skulle upp till rektorn.
Ahh! typiskt! Att det alltid är jag som ska försova mig och bli uppskickad till rektorn!

Men när jag kom ut så kom Nathalie till mig och frågade: 
-Var har du varit?! Du var 1 timma för sen!
-Jag vet men jag försov mig!
-Eller var du bara trött efter igår? , sa Ryan och skulle värka rolig

Jag ignorerade honom och gick där ifrån.

Just  det rektorn! När jag kom in så sa rektorn:  
Du.......
Bra?? Vad vill ni ha mer? Romantik?, spänning?, drama? Tyck till!! :D  

Kommentarer
Anonym

Hur vet du allt det här:-o?har du köpt JB's bok?:-)

2010-12-09 @ 23:24:17
madde

romantik<3 och drama<3 och spänning<3 det är bra när det händer mkt<3

Part 31 är ute nu :D

Kram Madde

2010-12-09 @ 23:32:13 | http://justindblove.blogg.se/
Anonym

ROMANTIK

2010-12-09 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback