Never Say Never - Kapitel 12

VA?! VADÅ "YOOO BRORSAN". JAG KÄNNER ATT JAG INTE RIKTIGT HÄNGER MED..
Jag & Nathalie kollade på varandra med hakorna nere i golvet!

-Eh.. Hur känner ni varandra?!, frågade jag med en undrande blick
-Vi........


-Vi är kompisar, bästakompisar!, sa Ryan generat
-Va? Varför har ni inte berättat något?
-Vi ville att det skulle bli en överraskning. Jag har vart nära på att försäga mig jättemånga gånger, och jag har verkligen velat berättat.. Det har vart svårt. Men som sagt, vi ville göra det till en överraskning! Hoppas ni inte blir arga över det?!
-Aha.. Nejdå! Det är den BÄSTA överraskningen någonsin. Men man blir lite chockad när man får höra att sin pojkvän är bästakompis med Justin Bieber!, svarade Nathalie

Alla vi hälsade på varandra,
Jag var blyg men jag gick fram till Justin ändå..
-Hej.., sa jag blygt.
-Hej!!, är det du som är Sandra??
-Hehe ja! Hur...visste du?
-Ryan har berättat mycket om er!
-Hehe..

Det blev lite tyst ett tag.. Men sen avbröt Justin tystnaden!
-Hörni, det är dags för nästa låt! Spring till era platser och kolla, om ni vill. Och kom tillbaks hit när showen är slut.

Vi gjorde som han sa, och precis när vi kom tillbaks till våra platser så började han sjunga igen! Tur att vi hann!

När allt var slut så kilade vi backstage och efter ett tag kom Justin oxå. Jag stog mest och njöt över att jag var ungefär 1 meter ifrån Justin Bieber. Det var helt overkligt..

De andra stog och pratade om allt möjligt.. Och då & då var jag oxå med i samtalet, men jag försökte att undvika det så mycket som möjligt. Ville inte göra bort mig!

Efter kanske en halvtimma var det dags för oss att åka. Mamma undrar säkert var vi är oxå, jag skickade ett sms till henne:

HEJ MAMMA!
KVÄLLEN HAR VARIT HELT UNDERBAR!
VI BLIR LITE SENA, BERÄTTAR VARFÖR
NÄR VI KOMMER HEM! PUSS /SANDRA

Som svar fick jag:

DET ÄR INGEN FARA ÄLSKLING!
PUSS!

När vi satt i bilen påväg hem kunde jag inte sluta lè.. Jag hade blivit Justin's OLLG ikväll, och jag har stått face 2 face och pratat med honom. Och han är även bästakompis med en nära vänn till mig, heeelt sjukt!

När vi kom hem berättade jag allt för mamma. Först trodde hon nästan inte på oss.. Men när Nathalie visade en bild hon hade tagit på mig & Justin när jag var uppe på scenen, så var hon tvungen att lita på oss, haha!

På kvällen när jag skulle sova så låg jag och tänkte på Justin hur mycket som helst! Han var verkligen så sjuuukt mycket sötare irl! Tillslut sommnade jag..


Kort inlägg.. KOMMENTERA




Kommentarer
Anonym

duktiiig!! meeeeeeer!! tröttnar aldrig på att läsa dina noveller :D

2010-12-08 @ 21:56:46
victoria

Sjukt bra story, ge mig mer ! :d <3

2010-12-08 @ 22:01:19
victoria

Sjukt bra story, ge mig mer ! :d <3

2010-12-08 @ 22:02:10
nicole

mer!

måste bara ha mer!

bästa novellen jag har läst och när jag säger bästa menar jag bästa! :D

gör hur många som helst hundra, tusen.

bara du inte slutar!? :D

2010-12-08 @ 22:07:05
nicole

mer!

måste bara ha mer!

bästa novellen jag har läst och när jag säger bästa menar jag bästa! :D

gör hur många som helst hundra, tusen.

bara du inte slutar!? :D

2010-12-08 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback