Never Say Never - Kapitel 11

Vi sommnade rätt fort, och jag hade BÄSTA drömmen..
Det var så att: Jag var på konserten.. Och blev Justin's OLLG! Tänk om drömmen skulle vart sann, OMB!




Jag vaknade kl.11 och kom på att det var helg, gud vad härligt!
Jag knuffad till Nathalie lite lätt och sa:
-Justin Bieber konsert idag!
-Jaa!, svarade hon gladaren någonsin

Vi for upp ur sängarna och började käka frukost, det blev amerikanska pannkakor! MUMMS!

Nathalie ringde Ryan och frågade vilken tid de skulle hämta oss.
Han sa att de skulle komma runt 5.
Jag tog en varm dusch och efter jag hade duschat så var det Nathelies tur.

Jag satte på mig en morgonrock och satte mig vid datan en stund. Jag tittade Facebook, bloggar och Twitter.
På Twitter skrev jag : "JB consert tonight"
Sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag satte på en film.

-Nu e jag klar!, sa Nathalie och gick ut med en blå morgonrock och handduken på huvudet.
-Okejj..Men när hämtar Ryan oss?
-Vid 5 typ !
-Okej, bra !

Vi satte på oss våra "konserts kläder" och sminkade oss.
Jag drog på lite mascara och  puder( Och Nathalie gjorde desamma !)
Jag plattade mitt hår och satte upp luggen i en fläta! Nathalie hade vanliggt utsläppt, hon var så söt!

Nu var vi klara, och det var bara Ryan och biljetterna kvar.

Klockan började närma sig 5 och ryan hade inte kommit en. Vi testade att ringa..

(Ringer...)

-Ja det är Ryan.
-Hej! ska inte ni komma snart?
-Jo men det är någon olycka här så det är stopp, men vi kommer så fort vi kan..
-Okej! Hoppas det går bra då! Nathalie hälsar!
-Okej hälsa tillbaka!

(La på)

-Vad sa han?, frågade Nathalie lite oroligt
-De är fast vid någon olycka men de kommer så fort de kan. han hälsade förresten!
-Okej.. Tack!

Efter kanske 15 minuter så hörde vi en bil köra in på uppfarteb.
Vi for ut och satte oss bak i bilen.
-Kör!!, sa Nathelie 
-Haha, ja.. ta det lungt!, svarade Ryan

När vi kom fram så hann vi precis in innan de stängde dörrarna! PUHH!
När jag kom in så blev jag jättechockad! Det var typ 20 miljoner platser där inne!! (överdrev)

Vi satte oss vid våra platser. Vi satt jättenära scenen! *Vi kan ju typ nudda honom* tänkte jag för mig själv!
Det tog jättelång tid tills det började och vi väntade och väntade och väntade...
 Men tillslut drog allt igång! Han sjöng Love me, Favorite Girl, Baby & Down To Earth. Men sen var det dags för en liten paus..

-Äh.. Jag går på toa. Det verkar inte börja förens om ett tag ändå. Nån som ska hänka?
-Jag kan!, svarade jag

Vi gick ner mot toaletterna.. Men istället för att svänga till höger, så svängde Ryan vänster?!
-Hallå, Ryan?! Toaletterna ligger åt andra hållet!
-Ja.. Men det finns nåra andra här borta.. Och det är oftast mindre kö dära.
-Aha! Va bra då!, svarade jag & skrattade till

När vi gått kanske 30 meter till korridoren, så märkte jag att Ryan öppnade än dörr där det stog BACKSTAGE ! Jag hann inte säga något. Han tog tag i min hand och drog med mig. När jag kommit innanför dörren så mötte vi Kenny, Justin's livvakt!
-Tja mannen!, sa Ryan
-Nej men Ryan! Vad kul att se dig! Hej förresten.
-Haha! Men vi måste rusa.. Byee
-Ses!

Jag fattade verkligen ingenting.. Hur fan kände de varandra?! Det är nåt skummt på gång..!

-Ryan, vad var det där?
-Förklarar sen!
-Vaddå sen?
-Ja, jag hinner inte nu.. Du ska upp på scen! Det är dags för One less lonely girl nu!
-Vaa?!
-You're dream come true!
-
Skojar du med mig eller?

Mer hann jag inte säga!

Justin's ena dansare kom fram till oss och hälsade snabbt.. Han bad mig följa med honom, och jag gjorde som han sa! Men jag kunde fortfarande inte fatta att det var sant! Och vad kommer Nathalie säga när hon ser mig komma ut på scen? Herregud.. Det här är galet, Ryan är galen!

Jag hörde hur Justin började sjunga..

T h e r e' s   g o n n a   b e   o n e   l e s s   l o n e l y   g i r l   (one less lonely girl)
O n e   l e s s   l o n e l y   g i r l   (one less lonely girl)
H o w   m a n y   I   t o l d   y o u' s   a n d   s t a r t   overs
A n d   s h o u l d e r s   h a v e   y o u   c r i e d   o n   b e f o r e
H o w   m a n y   p r o m i s e s   b e   h o n e s t   girl
H o w   m a n y   t e a r s   y o u   l e t   h i t   t h e   f l o o r
H o w   m a n y   b a g s   y o u   p a c k e d
J u s t   t o   t a k e   'e m   b a c k   t e l l   m e   that
H o w   m a n y   e i t h e r   o r's   b u t   n o   m o r e
I f   y o u   l e t   m e   i n s i d e   o f   y o u r   w o r l d
T h e r e' d   b e   t h e   o n e   l e s s   l o n e l y   g i r l

Jag kom in på scenen & hela arenan skrek som galningar! Jag satte mig ner på pallen de ställt fram till mig, och snart fick jag syn på Justin som kom ner skuttandes från trappen, gud va söt han är!

Han kom fram till mig och smekte min kind. Han var så nära mig, och jag kunde inte låta blir att fälla en tår, glädjetår alltså. Justin såg det & torkade bort den.. Han gick runt där och sjöng, och i mellan åt kom man fram till mig och snuddade mig. Hans kind mot min kind, jag kan inte förstå att det är sant!

Här sitter jag, framför tusentals fans, kind mot kind, med världens kändaste tonåring, OMB!


När låten var slut fick jag en blommbukett och en kram av Justin! Sen skuttade jag ut gladare en någonsin. Men innnan jag försvann så vände jag mig om, och Justin jag mig en underbar blick!

Jag såg Ryan stå där och lè, jag sprang fram till honom och kramade honom väääldigt länge!
-RYAN! Det där var det bästa som någonsinn har hänt mig! Hur gjorde du..?
-Jo.. Det är så att..

Mer hann han inte.. Nathalie & Chaz kom springades, och jag kramade om Nathalie när vi kom tillräckligt nära varandra!
-OMG! Nathalie, såg du?! :O
-JAAA! Vad hände egentligen?
-Jag har ingen aning.. Fråga din pojkvän!

Nathalie skulle just fråga, men då kom Justin ut från scenen!
-Yooo brorsan, roppade båda Chaz & Ryan
-Haha, tja!

VA?! VADÅ "YOOO BRORSAN". JAG KÄNNER ATT JAG INTE RIKTIGT HÄNGER MED..
Jag & Nathalie kollade på varandra med hakorna nere i golvet!

-Eh.. Hur känner ni varandra?!, frågade jag med en undrande blick
-Vi........

OMG, spännande?! Mer kommer senare ikv. KOMMENTERA!!



Kommentarer
amanda (a'

ASBRA!

MER!!!! :D :D :D

2010-12-08 @ 18:55:34
Denice

Okej, kommigen.. Jag vill ha nr 12 <3 Nunununun ;)

2010-12-08 @ 19:06:18 | http://deniices.blogg.se/
Azza

Hej fin blogg:)!!!<3<3<3

2010-12-08 @ 19:17:22 | http://sommarensflickor.blogg.se/
Shawtyymane

har precis börjat med en bieberstorys blogg, kika gärna in! :)

2010-12-08 @ 20:27:47 | http://shawtyymane.blogg.se/
Anonym

nejnejnej skriv nr 12 nuuu! jag är beroende alltså jag bara måste läsa nr 12 ikväll! skitbra :)

2010-12-08 @ 21:31:55
Emma

OMB!!! SÅÅÅ HIMLA BRA!! LOVE IT!! MEEEEEER NUUUUUUU!!! :D <3333

2010-12-08 @ 21:49:46 | http://twilighteralways.blogg.se/
amanda

OMB!!! SÅÅ BRA Meer nuuu !!

2010-12-08 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback