Never Say Never - Kapitel 7

När vi kommit fram till vårat hus, klev vi ur bilen och Ryan sprang fram och ställde sig framför mig och Nathalie.
-Hörni, jag har något att berätta för er..
-Jaha? Vadå?, frågade Nathalie fundersamt
-Ja, vadå?, la jag till
-Jo, det är så att.........



-Att vadå?, frågade jag och Nathalie samtidigt..
-Jag har fixat biljetter till Justin Bieber's konsert som han ska ha här i ATL, till er!
-VAAAAAAAAAAAAA?! SKOJAR DU ELLER?!, skrek jag med värsta leèndet
-Nej!!
-OMG, DU ÄR BÄST RYAN!, sa Nathalie och hoppade upp i hans famn!

Han stod där med Nathalie i famnen rätt länge, men tillslut avbröt jag tystnaden..
-Men Ryan, när är konserten då?
-Nu i helgen, på lördag! Jag hoppas ni kan då?
-Jaaa, självklart!, svarade Nathalie
-Men hörni gulligrisar, jag går in nu, tack för en underbar kväll Ryan, du ör verkligen BÄST! Vi ses imorgon!
-Haha, jadå! Hejdå Sandra!

Ryans perspektiv:

Åh, va bra att det gillade det, fast.. Varför skulle de inte göra det?! Det är ju Justin Bieber, dahhh. Undra verkligen hur Sandra kommer reagera när hon kommer bli Justin's OLLG. Och hoppas verkligen inte Nathalie blir besviken på mig eller nåt.. Men jag hoppas hon inte vill vara med någon annan än mig!!
-Du, Nathalie?
-Ja, snygging. Vad är det?
-Eh, vet inte riktigt hur jag ska säga det här.. Men.. Är vi typ, tillsammans?!
-Nej?
-Okej.., svarade jag med blicken ner i marken..
-Hörru, jag driver. KLART VI È!!

Hag kände hur våra läppar möttes, och jag har aldrig haft en bättre magkänsla. Nathalie är min flickvän nu, MIN.

Efter ett tag hörde vi någon knacka på fönstret, det var Sandra.. Hon vinkade att Nathalie skulle komma in. Så vi sa hejdå, och sen gick hon..

Sandras perspektiv:

Jag stod i fönstret och såg hur Ryan's och Nathalie's läppar möttes, OMB, de är bara för söta!

-SANDRA, VART ÄR NATHALIE?, roppade mamma
-Hon är utanför, ska jag be henne komma in eller?
-Ja, det låter bra.. Klockan börjar bli rätt mycket nu!

Jag vinkade in Nathalie, och när hon öppnade dörren sprang jag in i hallen.
-Hej, va söta ni är!
-Hah, va?!
-Ja, ni pussades ju? Tror du jag ville missa det eller?, svarade jag med värsta flinet
-Hahah..

Vi gick upp till Nathalies rum, & hon loggade in på Facebook. Hon ändrade sin status till "I ett förhållande".
-Nathalie? Är ni tillsammans?, frågade jag
-Heh, japp :D
-Åh, grattis!
-Tackar Tackar!

När vi hade kollat runt lite på datan gjorde vi oss iordning, sen var det dags att sova. Jag somnade med Ipoden i handen, och hörlurarna i öronen, Justin Bieber - Down To Earth var den sista låten jag hörde. Justin, min dröm!

På morgonen dagen därpå vaknade jag av att Nathalie skakade på mig...
-Ah, vad är det?, frågade jag
-Vi har försovit oss.. men om vi skyndar oss så hinner vi nog!

Jag for upp ur sängen och gjorde mig iordning.. Bytte om, sminkade mig, och sen bredde jag fort en macka och tryckte i mig ( Nathalie gjorde det samma ).
Vi sprang fort upp till badrummet och borstade tänderna, sen drog vi på oss skorna och greppade tag i våra väskor.. Efter det var det bara att springa..

Som tur var hann vi, för när vi kom fram till skolan var det ca 5 minuter kvar tills vi började, phuu!

Aww, gulligt att de blev tsm! KOMMENTERA!

Kommentarer
Anonym

ååhhh va gulliiigt att de blev tsm =D skriiiv meer!

2010-12-07 @ 21:07:53
fanny järvå

skiit awsoome! :D

SKriiv mer! :D HAHA

2010-12-07 @ 21:36:21 | http://fannyjarva.blogg.se/
nicole

vad fick du sanna ifrån!? (:

men annars skrv som faanälskar den som bara den'! :D

2010-12-07 @ 21:46:54
Emma

Skiiitbra!!(:

2010-12-07 @ 22:18:29
Anna

Riktigt bra story. Den här vill jag följa to the END!:-)

2010-12-07 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback